Pirkimo taisyklės

1. Pagrindinės sąvokos

1.1. Pardavėjas – UAB „Lauma lingerie“prekyba, kurio buveinės adresas S.Daukanto 57, LT-76232, Šiauliai, įmonės kodas 302465467, PVM mokėtojo kodas LT100005049316.

1.2. Elektroninė parduotuvė – elektroninė parduotuvė, kurios tinklalapio adresas www.elza.lt.

1.3. Pirkėjas – asmuo, užsisakantis ir įsigyjantis prekių arba užsiregistruojantis Elektroninėje parduotuvėje.

1.7. Darbo diena – kiekviena savaitės diena, išskyrus šeštadienį ir sekmadienį bei valstybines švenčių dienas, kurios pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus yra paskelbtos nedarbo dienomis.

1.6. Asmens duomenys – Pirkėjo duomenys, nurodyti Privatumo politikoje.

1.8. Privatumo politika – Pardavėjo patvirtintas dokumentas, kuriame numatytos pagrindinės nuostatos dėl Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo ir kitų su tuo susijusių dalykų, naudojantis Elektronine parduotuve.

1.4. Taisyklės – šios pirkimo taisyklės, kuriose aprašomos nuostatos ir tvarka, susijusios su prekių įsigijimu bei kitu naudojimusi Elektronine parduotuve.

1.5. Paskyra – Pirkėjo registravimosi Elektroninėje parduotuvėje forma, kurioje sukuriama sąskaita, kurioje saugomi jo pateikti asmens duomenys , duomenys apie užsakymus Elektroninėje parduotuvėje bei kiti reikalingi duomenys.

2. BENDROSIOS NUOSTATOS

2.1. Šios Taisyklės yra teisinis dokumentas, kurio privalo laikytis Pirkėjas ir Pardavėjas. Taisyklėse numatytos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės, pareigos ir kitos pirkimu Elektroninėje parduotuvėje susijusios nuostatos. Prieš užsakant prekes Elektroninėje parduotuvėje rekomenduojame atidžiai perskaityti Taisykles ir Privatumo politiką bei įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Jūsų nesutikimas su Taisyklių ir (arba) Privatumo politikos nuostatomis, reiškia nesinaudojimą Elektronine parduotuve ir priešingai, jei naudojatės Elektronine parduotuve, reiškia, kad sutinkate su Taisyklėmis ir Privatumo politika.

2.2. Būti Pirkėju Elektroninėje parduotuvėje turi teisę:

- veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. sulaukę pilnametystės asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

-  nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, turintys tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;

- juridiniai asmenys, veikiantys per įgaliotus atstovus;

- visų prieš tai nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

2.4. Pateikdamas užsakymą šioje Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas patvirtina, kad jis turi teisę būti Pirkėju Elektroninėje parduotuvėje.

2.3. Pateiktų duomenų teisingumo patvirtinimui, registruojant Paskyrą Elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjui siunčiamas elektroninis laiškas, kuriuo prašoma patvirtinti pateiktus duomenis.

2.5. Prekės laikomos užsakytomis, kai Pirkėjas jo nurodytu elektroninio pašto adresu gauna patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra pradėtas vykdyti. Užsakymas pradedamas vykdyti nuo pinigų įskaitymo Pardavėjo banko sąskaitoje momento.


3. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

3.1. Prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymas

3.1.1 Pirkėjas, pirkdamas kaip vartotojas, turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų, nenurodant jokios priežasties. Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį prekių valdymą arba, kai vienu užsakymu vartotojas užsakė ne vieną prekę ir jos pristatomos atskirai po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį paskutinės prekės valdymą.

3.1.2 Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Pirkėjas pateikia informaciją apie tai, prisijungęs prie savo Paskyros ir informavęs apie grąžinimą skiltyje „Užsakymai“. Kai Pirkėjas prekę įsigijo neregistruodamas Paskyros, apie prekės grąžinimą jis informuoja apie grąžinimą, pateikdamas informaciją nuorodoje, kuri Pirkėjui siunčiama elektroniniame laiške informuojant apie užsakymo patvirtinimą. Pirkėjas gali naudoti pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, nurodytą Taisyklių pabaigoje esančiame priede. Ši forma - neprivaloma. Kad Pirkėjas nepraleistų sutarties atsisakymo termino, pakanka pranešti apie ketinimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties iki sutarties atsisakymo termino pabaigos. Pirkėjui nusprendus pasinaudoti teise atsisakyti pirkimo - pardavimo sutarties, ne vėliau nei per 14 dienų  nuo Pirkėjo pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo dienos Pardavėjas grąžina Pirkėjui visą gautą už prekes sumą Pirkėjui, prekės pristatymo išlaidos nedrąžinamos. Grąžinant prekes kitu būdu nei nurodyta Taisyklių 3.5. punkte, tiesiogines grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Sumokėti pinigai grąžinami tokiu pačiu  mokėjimo būdu, kokį Pirkėjas naudojo atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, grąžinant lėšas į Pirkėjo sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta už prekes. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis. Pirkėjas privalo nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pateikė Pardavėjui prašymą dėl prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo, išsiųsti prekes atgal  Pardavėjui arba jas grąžinti parduotuvėse, kurių sąrašas pateikiamas Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje.

Pardavėjas turi teisę nevykdyti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba įrodymo, kad Pirkėjas išsiuntė grąžinamą prekę, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau. Pirkėjas atsakingas už prekių vertės sumažėjimą dėl veiksmų, nebūtinų tam, kad būtų galima nustatyti, koks prekės pobūdis, savybės ir kaip ji veikia.


3.2. Prekių grąžinimo pagal Taisyklių 3.1. punktą sąlygos

Pirkėjas pasinaudoti teise, nurodyta Taisyklių 3.1.punkte, tik esant visoms šioms sąlygoms:

- prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda;

- prekė nebuvo dėvėta ir yra išsaugotos visos jos vartojamosios savybės;

- ant prekės yra visos pirkimo metu ant jos buvusios nepažeistos ir nenukirptos tiek vidinės, tiek išorinės etiketės, apsauginės plėvelės ir kt. Jeigu etiketės nuėmimas buvo būtinas apžiūrėti prekę, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekių be etikečių, jei gali įrodyti, kad dėl to patiria papildomų išlaidų (naujos etiketės pagaminimo, patvirtinimo išlaidos) arba tokių etikečių nuėmimas negali būti atstatytas, prekė praranda originalumą.

Pirkėjas neturi teisės atsisakydamas sutarties Taisyklių 3.1. punkte numatyta tvarka grąžinti prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių: pėdkelnių, puskojinių, kojinių ir panašių prekių, megztų vyriškų, berniukų, moteriškų arba mergaičių apatinių drabužių, siūtų vyriškų, berniukų, moteriškų arba mergaičių apatinių marškinių, naktinių marškinių, pižamų, liemenėlių ir panašių prekių.


3.3. Prekės dydžio keitimas

Jei Pirkėjo įsigyta prekė netinkamo dydžio, Pirkėjas gali grąžinti įsigytą prekę ir atgauti sumokėtus pinigus bei užsakyti tinkamo dydžio prekę, išskyrus teisės aktuose nurodytas prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės keisti (grąžinti). Šiuo atveju Pirkėjas privalės grąžinti netinkamo dydžio prekę ir bus taikomos kitos Taisyklių nuostatos, numatytos Taisyklių 3.1. ir 3.2. punktuose.


3.4. Nekokybiškos prekės grąžinimas

Pirkėjas, įsigijęs nekokybišką prekę, turi teisę per 2 metus nuo prekės pristatymo Pirkėjui pateikti Pardavėjui prašymą.  Tokiu atveju Pirkėjas privalo susisiekti su Pardavėju el. pašto adresu arba telefono numeriu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Pagalba ir informacija“ ir pateikti informaciją apie savo vardą, pavardę, prekės grąžinimo priežastį, užsakymo numerį arba sąskaitos, patvirtinančios apmokėjimą už prekę, numerį, kontaktinius duomenis (telefono Nr. arba el. pašto adresą), banko sąskaitos numerį ir banko, kuriame yra ši sąskaita, pavadinimą, kodą,  jeigu dėl Pirkėjo nurodyto reikalavimo reikalinga grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus už prekę ar dalį jų į Pirkėjo sąskaitą, ir vieną iš šių reikalavimų:

-     pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);

-     pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

-     sumažinti prekės kainą;

-     sugrąžinti sumokėtą kainą.

Prekė bus laikoma kokybiška, jei (a) ji atitinka aprašymą ir savybes, nurodytas Elektroninėje parduotuvėje (b) ji yra tinkama įprastiniam naudojimui kaip ir kitos tai pačiai rūšiai priskiriamos prekės (c) prekės kokybė ir savybės yra tokios, kokių galima tikėtis iš kitos tai pačiai rūšiai priskiriamos prekės.

Elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės, ypač rankų darbo gaminiai, gali būti pagaminti naudojant natūralias medžiagas. Kai kurios savybės – ruoželių variacijos, mezginio ar spalvos tekstūra nelaikomi defektais ar trūkumais. Gaminant prekes atrenkamos tik aukščiausios kokybės medžiagos, tačiau natūralios jų savybės yra neišvengiamos ir turėtų būti priimamos kaip prekės individualios išvaizdos dalis.

Pateikus prašymą prekė gali būti grąžinama į bet kurią "Lauma lingerie" parduotuvę, nurodytą Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje, siunčiant ją per LP Express, Omniva siuntų savitarnos terminalus arba per kurjerį.

Pardavėjas atidžiai patikrins grąžintą prekę ir informuos Pirkėją jo elektroninio pašto adresu per protingą laikotarpį pateikdamas informaciją apie tai, ar bus vykdomas vienas iš Pirkėjo reikalavimų, nurodytų šiame punkte.Jei , įvertinus grąžintos prekės kokybės neatitikimus ir pretenzijos dėl kokybės pagrįstumą, bus priimtas sprendimas patenkinti pirkėjo reikalavimus dėl nekokybiškos prekės, už prekę sumokėta suma bus grąžinta arba prekės keitimas bus įvykdytas per 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjui buvo išsiųstas elektroninis laiškas, patvirtinantis apie sumokėtos sumos grąžinimą arba prekės pakeitimą.

Jei Pirkėjas prašo grąžinti sumokėtą kainą ir toks jo prašymas pagrįstas, Pirkėjui grąžinama visa už prekę jo sumokėta suma, įskaitant ir pristatymo išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, taip pat tokios prekės siuntimo grąžinant išlaidas. Suma grąžinama tokiu pačiu būdu, kokį Pirkėjas pasirinko pirkdamas prekę.


3.5.Apmokėjimas už grąžinimą

Pirkėjas nemokamai gali grąžinti prekes Pardavėjo parduotuvėse, nurodytose Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje . Siunčiant grąžinamas prekes jas per LP Express, Omniva siuntų savitarnos terminalus arba per kurjerį. prekių grąžinimas yra mokamas ir už grąžinamų prekių siuntimą apmoka pirkėjas.


3.6. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas. Taip pat Pirkėjas įsipareigoja atlyginti išlaidas, kurias padengti reikalauja kurjeris, kai Pirkėjas prekių nepriima su kurjeriu sutartu laiku.


3.7. Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir neatskleisti tretiesiems asmenims prisijungimo prie Paskyros duomenų. Pirkėjas yra atsakingas už jam suteiktų prisijungimo prie Paskyros duomenų išsaugojimą, taip pat už bet kuriuos veiksmus (duomenų perdavimą, pateiktus prekių užsakymus, vartotojo komentarus ar kt.), kurie Elektroninėje parduotuvėje atliekami prisijungus prie Paskyros ir dėl to kylančias pasekmes. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo prie Paskyros duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu, nurodytu skiltyje „Pagalba ir informacija“. Pirkėjui praradus ar kitaip netekus prisijungimo duomenų ir apie tai nepranešus Pardavėjui, Pardavėjas neatsako už jokius kilusius nuostolius susijusius su tokiu nepranešimu ir atsiradusius iki pranešimo apie praradimą.


3.8. Pirkėjas yra atsakingas už tai, kad Elektroninėje parduotuvėje pateikti Pirkėjo duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Pasikeitus Pirkėjo Elektroninėje parduotuvėje pateiktiems duomenims, jis privalo juos atnaujinti skiltyje „Mano paskyra“ arba apie tai pranešdamas telefonu arba elektroninio paštu adresu, kurie nurodyti skiltyje „Pagalba ir informacija“. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už žalą, patirtą Pirkėjo ir (arba) trečiųjų asmenų, dėl to, kad Pirkėjas nurodė neteisingus ir (arba) neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus. Jei naudodamasis Elektronine parduotuve Pirkėjas pateikia trečiųjų asmenų Asmens duomenis, Pirkėjas pats yra atsakingas už tokių duomenų pateikimo ir naudojimo teisėtumą.


3.9. Kilus problemų dėl Elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės, Pirkėjas gali kreiptis elektroninio pašto adresu arba telefonu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Pagalba  ir informacija“. Taip pat Pirkėjas turi galimybę pateikti prašymą/skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštu p. [email protected], tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninio ginčų sprendimo platformoje adresu ec.europa.eur/odr/.


4. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis Elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės ir kitos Elektroninėje parduotuvėje skelbiamos sąlygos.

4.2. Jeigu Pirkėjas apmoka už prekes, tačiau su juo nepavyksta susisiekti per nurodytą terminą pagal pasirinktą pristatymo būdą, Pirkėjo užsakymas yra atšaukiamas ir grąžinamas atgal Pardavėjui, Pirkėjui padengiant visas su tokiu grąžinimu susijusias išlaidas.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, Taisyklėse numatytomis sąlygomis.

4.5. Kai dėl nenumatytų aplinkybių, susijusių su prekių tiekimu ar tuo, kad prekių nėra likę atsargų sandėlyje, Pardavėjas negali pristatyti Elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės, Pardavėjas turi teisę nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį, apie tai informuodamas Pirkėją. Tokiu atveju Pardavėjas gali Pirkėjui pasiūlyti panašią tos pačios arba aukštesnės kokybės ir vertės prekę, apie tai informuodamas Pirkėją vienu iš jo nurodytų kontaktinių duomenų. Pirkėjui atsisakius pakeisti užsakyme numatytą prekę Pardavėjo pasiūlyta preke, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas į Pirkėjo sąskaitą, iš kurios buvo atliktas apmokėjimas. Jeigu per 2 (dvi) darbo dienas nuo pasiūlymo pateikimo Pirkėjas vienu nurodytų jo kontaktų patvirtina savo sutikimą dėl prekės pakeitimo į Pardavėjo pasiūlytą prekę, Pardavėjas įsipareigoja sumokėti susidariusį kainų skirtumą. Jeigu Pardavėjas negali Pirkėjui pasiūlyti panašios tos pačios arba aukštesnės kokybės ir vertės prekės, užsakymo prekių sąrašas koreguojamas išimant prekę, kurios Pardavėjas pristatyti negali, ir sugrąžinant Pirkėjo sumokėtą šios prekės kainą ,o Pirkėjas informuojamas apie užsakymo pakeitimus ir pakeisto užsakymo tolesnį vykdymą.

4.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pašalinti bet kokią prekę iš Elektroninės parduotuvės ir pašalinti arba pakeisti bet kokią informaciją Elektroninėje svetainėje. Pardavėjas deda maksimalias pastangas, kad būtų įvykdytas kiekvieno Pirkėjo užsakymas, tačiau gali pasitaikyti išimtinių aplinkybių, kurios verčia atsisakyti užsakymo išsiuntus užsakymo patvirtinimą ir Pardavėjas pasilieka teisę tai daryti bet kuriuo metu.

4.6. Pirkėjui nusprendus atsisakyti pirkimo - pardavimo sutarties ir apie tai informavus Pardavėją Taisyklių 3 skyriuje numatyta tvarka, Pardavėjas grąžina Pirkėjo sumokėtą sumą Taisyklių 3 skyriuje numatyta tvarka.

4.7. Jeigu Pirkėjas Elektronine parduotuve naudojasi pažeisdamas šias Taisykles, bando pakenkti Elektroninės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar kitaip pažeidžia Lietuvos Respublikos teisės aktus, Pardavėjas turi teisę neįspėjęs apriboti Pirkėjo naudojimąsi Elektronine parduotuve arba panaikinti Pirkėjo Paskyrą. Bet kokiu atveju Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokius nuostolius ar žalą, atsiradusią dėl atakos prieš informacines sistemas, viruso ar kitos programinės įrangos ar technologiškai žalingos ar kenksmingos medžiagos, kuri gali paveikti Elektronine parduotuve besinaudojančių asmenų kompiuterius, IT įrangą, duomenis ar medžiagas dėl Elektroninės parduotuvės naudojimo ar jos turinio parsiuntimo, taip pat svetainių į kurias nukreipiama.

4.8. Jeigu Elektroninėje parduotuvėje yra nuorodų į kitas svetaines ir trečiųjų šalių informaciją, minėtos nuorodos pateikiamos tik informaciniais tikslais ir Pardavėjas nekontroliuoja šių svetainių, nesvarbu koks būtų jų turinys ar informacija. Todėl Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės už bet kokius nuostolius ar žalą, kylančią dėl jų naudojimo.


5. UŽSAKYMAS

5.1. Prekės kaina, nurodyta Elektroninėje parduotuvėje užsakymo pateikimo momentu yra galutinė, ir galioja tiek Pirkėjui, tiek Pardavėjui, išskyrus akivaizdžius klaidos atvejus. Jeigu Pardavėjas nustatys, kad bet kurių Pirkėjo užsakytų prekių kaina yra neteisinga, Pardavėjas kaip įmanoma greičiau apie tai informuos Pirkėją ir Pirkėjui bus suteikta galimybė patvirtinti užsakymą su teisinga kaina arba galimybė užsakymą atšaukti. Jei Pardavėjas negalės susisiekti su Pirkėju, užsakymas bus laikomas anuliuotu ir visos Pirkėjo sumokėtos sumos bus grąžintos Pirkėjui. Kainos gali keistis bet kuriuo metu, tačiau išskyrus aukščiau nurodytas aplinkybes, kainos pokyčiai neturės įtakos užsakymams, kuriems Pardavėjas išsiuntė užsakymo patvirtinimą. Kainos Elektroninėje parduotuvėje nurodytos eurais, į kainą įtraukiant pirkimo metu galiojantį PVM. Prekės kaina padidėja pridėjus Prekės pristatymo išlaidas, kurios priklauso nuo pasirinkto pristatymo ir mokėjimo būdų.

5.2. Užsisakyti ir įsigyti prekes Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas gali vienu iš šių būdų:

- užsiregistruodamas Elektroninėje parduotuvėje ir sukurdamas Paskyrą, registracijos metu nurodydamas duomenis, kuriuos nurodyti yra privaloma. Prie savo Paskyros Pirkėjas gali prisijungti įvedęs registracijos metu nurodytą elektroninio pašto adresą ir Pirkėjo sugalvotą slaptažodį;

- neregistruodamas Paskyros Elektroninėje parduotuvėje. Tokiu atveju Pirkėjas privalo nurodyti savo vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą, telefono numerį, informaciją apie pristatymo adresą.

5.3. Užsakymo patvirtinimas Pirkėjui bus pateiktas Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu, pateiktu užsakymo patvirtinimo momentu.


6. KAINA IR APMOKĖJIMAS UŽ PREKES

6.1. Už prekes atsiskaitoma mokėjimo kortele (Visa, Maestro arba Mastercard) arba elektronine bankininkyste, atliekant tiesioginį pavedimą.

6.2. Pirkėjas įsipareigoja už prekes atsiskaityti nedelsdamas. Tik Pirkėjui apmokėjus už užsakymą bus formuojamas prekių užsakymas.

6.3. Gavus Pirkėjo užsakymą, bus atliekamas Pirkėjo kortelės autorizavimas tam, kad būtų įsitikinta, jog mokėjimo kortelėje yra pakankamai lėšų atlikti mokėjimo operacijai.

6.4. Paspausdamas mygtuką „Mokėti“ užsakymo tvirtinimo metu Pirkėjas patvirtina, kad mokėjimo kortelė yra jo ir jis sutinka su visa mokėjimo metu jam pateikta informacija.

6.5. Mokėjimo kortelės yra patikrinamos ir autorizuojamos mokėjimo kortelę išdavusio subjekto, tačiau, jei jis neautorizuoja mokėjimo, Pardavėjas nėra atsakingas už bet kokį vėlavimą , nepavykusį pristatymą ar nepristatymą.

6.6. Pirkėjas sutinka, kad Pardavėjas pateiks sąskaitą už įsigytas prekes elektronine forma, išsiunčiant ją paskyroje nurodytu el.paštu.

6.7 Pirkėjui apmokant užsakymą Elektroninėje parduotuvėje bankiniu pavedimu Latvijoje ar Estijoje ir vėliau grąžinus prekes, gali būti taikomi banko nustatyti papildomi mokesčiai už bankinį pavedimą. Šias su bankiniu pavedimu, atliekamu Latvijoje ar Estijoje, susijusias papildomas išlaidas apmoka Pirkėjas.


7. PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS

7.1. Pirkėjas, įsigydamas prekes Elektroninėje parduotuvėje, pasirenka prekių pristatymo būdą ir pateikia tikslų prekių pristatymo adresą.

7.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Jeigu jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

7.3. Šioje Elektroninėje parduotuvėje siūlomos prekės gali būti pristatomos Lietuvoje. Latvijoje ir Estijoje. Dėl poreikio pristatyti prekes į kitas, aukščiau nepaminėtas šalis, Pirkėjas gali susisiekti su Pardavėju skiltyje “ Pagalba ir informacija” nurodytais kontaktais ir suderinti galimybę pristatyti prekes.

7.4. Pristatymo būdai ir kaina:

- atsiimant parduotuvėse, nurodytose Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje miestuose, pristatymas- nemokamas.

- per LP Express, Omniva siuntų savitarnos terminalus pristatymas – užsakymas mokamas,išskyrus atvejus kai užsakymo metu yra nurodoma,kad toks pristatymas yra nemokamas, arba nustatoma suma, už kurią užsakant prekes pristatoma nemokamai ir užsakymas pasiekia arba viršija numatytą užsakomų prekių kainą.

-pristatymas kurjerio pagalba - mokamas , išskyrus atvejus kai užsakymo metu yra nurodoma,kad toks pristatymas yra nemokamas, arba nustatoma suma, už kurią užsakant prekes pristatoma nemokamai ir užsakymas pasiekia arba viršija numatytą užsakomų prekių kainą.


Tiksli prekių pristatymo mokesčio suma Pirkėjui nurodoma Elektroninėje parduotuvėje, prieš patvirtinant užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokesčio dydis nebus keičiamas.

7.5. Prekių pristatymo terminai pateikiami prekių aprašymuose. Jie preliminarūs ir gali būti keičiami.

7.6. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

7.7. Gavęs prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė) bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad perduota siunta yra tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, įplėšta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente, kai prekes pristato kurjeris - surašyti pakuotės pažeidimų aktą, bei apie tai informuoti Pardavėją. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę. Pirkėjai, siuntas atsiėmę siuntų savitarnos terminaluose ir pastebėję neatitikimus, apie tai privalo nedelsiant informuoti Pardavėją ir vykdyti tolimesnius pagrįstus su galimo prekių būklės pažeidimo patvirtinimu susijusius Pardavėjo reikalavimus.

7.8. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos Elektroninėje parduotuvėje, prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad Elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kitos savybės gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ar telefono ekrano individualių ypatybių.


8. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

Pirkėjo pateikti asmens duomenys tvarkomi Privatumo politikoje nurodyta tvarka ir sąlygomis.


9. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

9.1. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti ir papildyti šias Taisykles ir kitus, su šiomis Taisyklėmis susijusius, dokumentus. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, apie tai paskelbiant Elektroninėje parduotuvėje. Jeigu Pirkėjas nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, daliniais papildymais, pakeitimais, Pirkėjas turi teisę jų atsisakyti, su sąlyga, kad Pirkėjas praranda teisę naudotis Elektroninės parduotuvės paslaugomis. Perkant Elektroninėje parduotuvėje, taikomos taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

9.5. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir šalių valios nepriklausančių aplinkybių, kurios numatytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 patvirtintose Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėse ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

9.2. Visos autorinės teisės ir kitos intelektinės nuosavybės teisės į Elektroninės parduotuvės tekstinį ar grafinį turinį priklauso Pardavėjui arba trečiajam turinį teikiančiam asmeniui. Draudžiama be raštiško Pardavėjo sutikimo naudoti ar platinti Elektroninės parduotuvės turinį.

9.3. Pardavėjas neprisiima jokios rizikos ir yra besąlygiškai atleidžiamas nuo atsakomybės, jeigu Pirkėjas išsamiai nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.

9.4. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

9.6. Šia Elektronine parduotuve besinaudojantys asmenys sutinka, kad didžioji dalis bendravimo su Pardavėju vyks elektroniniu būdu. Pardavėjas su Pirkėju susisieks elektroniniu paštu arba pateiks informaciją pranešdamas ją Elektroninėje parduotuvėje. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia elektroniniu paštu arba pateikia susisiekdamas telefono numeriu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Pagalba ir informacija“.

1. Pagrindinės sąvokos

1.1. Pardavėjas – UAB „Lauma lingerie“prekyba, kurio buveinės adresas S.Daukanto 57, LT-76232, Šiauliai, įmonės kodas 302465467, PVM mokėtojo kodas LT100005049316.

1.2. Elektroninė parduotuvė – elektroninė parduotuvė, kurios tinklalapio adresas www.elza.lt.

1.3. Pirkėjas – asmuo, užsisakantis ir įsigyjantis prekių arba užsiregistruojantis Elektroninėje parduotuvėje.

1.7. Darbo diena – kiekviena savaitės diena, išskyrus šeštadienį ir sekmadienį bei valstybines švenčių dienas, kurios pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus yra paskelbtos nedarbo dienomis.

1.6. Asmens duomenys – Pirkėjo duomenys, nurodyti Privatumo politikoje.

1.8. Privatumo politika – Pardavėjo patvirtintas dokumentas, kuriame numatytos pagrindinės nuostatos dėl Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo ir kitų su tuo susijusių dalykų, naudojantis Elektronine parduotuve.

1.4. Taisyklės – šios pirkimo taisyklės, kuriose aprašomos nuostatos ir tvarka, susijusios su prekių įsigijimu bei kitu naudojimusi Elektronine parduotuve.

1.5. Paskyra – Pirkėjo registravimosi Elektroninėje parduotuvėje forma, kurioje sukuriama sąskaita, kurioje saugomi jo pateikti asmens duomenys , duomenys apie užsakymus Elektroninėje parduotuvėje bei kiti reikalingi duomenys.

2. BENDROSIOS NUOSTATOS

2.1. Šios Taisyklės yra teisinis dokumentas, kurio privalo laikytis Pirkėjas ir Pardavėjas. Taisyklėse numatytos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės, pareigos ir kitos pirkimu Elektroninėje parduotuvėje susijusios nuostatos. Prieš užsakant prekes Elektroninėje parduotuvėje rekomenduojame atidžiai perskaityti Taisykles ir Privatumo politiką bei įsitikinti, kad jas tinkamai supratote. Jūsų nesutikimas su Taisyklių ir (arba) Privatumo politikos nuostatomis, reiškia nesinaudojimą Elektronine parduotuve ir priešingai, jei naudojatės Elektronine parduotuve, reiškia, kad sutinkate su Taisyklėmis ir Privatumo politika.

2.2. Būti Pirkėju Elektroninėje parduotuvėje turi teisę:

- veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. sulaukę pilnametystės asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

-  nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, turintys tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;

- juridiniai asmenys, veikiantys per įgaliotus atstovus;

- visų prieš tai nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.

2.4. Pateikdamas užsakymą šioje Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas patvirtina, kad jis turi teisę būti Pirkėju Elektroninėje parduotuvėje.

2.3. Pateiktų duomenų teisingumo patvirtinimui, registruojant Paskyrą Elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjui siunčiamas elektroninis laiškas, kuriuo prašoma patvirtinti pateiktus duomenis.

2.5. Prekės laikomos užsakytomis, kai Pirkėjas jo nurodytu elektroninio pašto adresu gauna patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra pradėtas vykdyti. Užsakymas pradedamas vykdyti nuo pinigų įskaitymo Pardavėjo banko sąskaitoje momento.


3. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

3.1. Prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymas

3.1.1 Pirkėjas, pirkdamas kaip vartotojas, turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų, nenurodant jokios priežasties. Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį prekių valdymą arba, kai vienu užsakymu vartotojas užsakė ne vieną prekę ir jos pristatomos atskirai po 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjas arba Pirkėjo nurodytas trečiasis asmuo, išskyrus vežėją, įgijo fizinį paskutinės prekės valdymą.

3.1.2 Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, Pirkėjas pateikia informaciją apie tai, prisijungęs prie savo Paskyros ir informavęs apie grąžinimą skiltyje „Užsakymai“. Kai Pirkėjas prekę įsigijo neregistruodamas Paskyros, apie prekės grąžinimą jis informuoja apie grąžinimą, pateikdamas informaciją nuorodoje, kuri Pirkėjui siunčiama elektroniniame laiške informuojant apie užsakymo patvirtinimą. Pirkėjas gali naudoti pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, nurodytą Taisyklių pabaigoje esančiame priede. Ši forma - neprivaloma. Kad Pirkėjas nepraleistų sutarties atsisakymo termino, pakanka pranešti apie ketinimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties iki sutarties atsisakymo termino pabaigos. Pirkėjui nusprendus pasinaudoti teise atsisakyti pirkimo - pardavimo sutarties, ne vėliau nei per 14 dienų  nuo Pirkėjo pranešimo apie pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą gavimo dienos Pardavėjas grąžina Pirkėjui visą gautą už prekes sumą Pirkėjui, prekės pristatymo išlaidos nedrąžinamos. Grąžinant prekes kitu būdu nei nurodyta Taisyklių 3.5. punkte, tiesiogines grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Sumokėti pinigai grąžinami tokiu pačiu  mokėjimo būdu, kokį Pirkėjas naudojo atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, grąžinant lėšas į Pirkėjo sąskaitą, iš kurios buvo apmokėta už prekes. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis. Pirkėjas privalo nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pateikė Pardavėjui prašymą dėl prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymo, išsiųsti prekes atgal  Pardavėjui arba jas grąžinti parduotuvėse, kurių sąrašas pateikiamas Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje.

Pardavėjas turi teisę nevykdyti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba įrodymo, kad Pirkėjas išsiuntė grąžinamą prekę, atsižvelgiant į tai, kas įvyks anksčiau. Pirkėjas atsakingas už prekių vertės sumažėjimą dėl veiksmų, nebūtinų tam, kad būtų galima nustatyti, koks prekės pobūdis, savybės ir kaip ji veikia.


3.2. Prekių grąžinimo pagal Taisyklių 3.1. punktą sąlygos

Pirkėjas pasinaudoti teise, nurodyta Taisyklių 3.1.punkte, tik esant visoms šioms sąlygoms:

- prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda;

- prekė nebuvo dėvėta ir yra išsaugotos visos jos vartojamosios savybės;

- ant prekės yra visos pirkimo metu ant jos buvusios nepažeistos ir nenukirptos tiek vidinės, tiek išorinės etiketės, apsauginės plėvelės ir kt. Jeigu etiketės nuėmimas buvo būtinas apžiūrėti prekę, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekių be etikečių, jei gali įrodyti, kad dėl to patiria papildomų išlaidų (naujos etiketės pagaminimo, patvirtinimo išlaidos) arba tokių etikečių nuėmimas negali būti atstatytas, prekė praranda originalumą.

Pirkėjas neturi teisės atsisakydamas sutarties Taisyklių 3.1. punkte numatyta tvarka grąžinti prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių: pėdkelnių, puskojinių, kojinių ir panašių prekių, megztų vyriškų, berniukų, moteriškų arba mergaičių apatinių drabužių, siūtų vyriškų, berniukų, moteriškų arba mergaičių apatinių marškinių, naktinių marškinių, pižamų, liemenėlių ir panašių prekių.


3.3. Prekės dydžio keitimas

Jei Pirkėjo įsigyta prekė netinkamo dydžio, Pirkėjas gali grąžinti įsigytą prekę ir atgauti sumokėtus pinigus bei užsakyti tinkamo dydžio prekę, išskyrus teisės aktuose nurodytas prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės keisti (grąžinti). Šiuo atveju Pirkėjas privalės grąžinti netinkamo dydžio prekę ir bus taikomos kitos Taisyklių nuostatos, numatytos Taisyklių 3.1. ir 3.2. punktuose.


3.4. Nekokybiškos prekės grąžinimas

Pirkėjas, įsigijęs nekokybišką prekę, turi teisę per 2 metus nuo prekės pristatymo Pirkėjui pateikti Pardavėjui prašymą.  Tokiu atveju Pirkėjas privalo susisiekti su Pardavėju el. pašto adresu arba telefono numeriu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Pagalba ir informacija“ ir pateikti informaciją apie savo vardą, pavardę, prekės grąžinimo priežastį, užsakymo numerį arba sąskaitos, patvirtinančios apmokėjimą už prekę, numerį, kontaktinius duomenis (telefono Nr. arba el. pašto adresą), banko sąskaitos numerį ir banko, kuriame yra ši sąskaita, pavadinimą, kodą,  jeigu dėl Pirkėjo nurodyto reikalavimo reikalinga grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus už prekę ar dalį jų į Pirkėjo sąskaitą, ir vieną iš šių reikalavimų:

-     pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);

-     pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

-     sumažinti prekės kainą;

-     sugrąžinti sumokėtą kainą.

Prekė bus laikoma kokybiška, jei (a) ji atitinka aprašymą ir savybes, nurodytas Elektroninėje parduotuvėje (b) ji yra tinkama įprastiniam naudojimui kaip ir kitos tai pačiai rūšiai priskiriamos prekės (c) prekės kokybė ir savybės yra tokios, kokių galima tikėtis iš kitos tai pačiai rūšiai priskiriamos prekės.

Elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės, ypač rankų darbo gaminiai, gali būti pagaminti naudojant natūralias medžiagas. Kai kurios savybės – ruoželių variacijos, mezginio ar spalvos tekstūra nelaikomi defektais ar trūkumais. Gaminant prekes atrenkamos tik aukščiausios kokybės medžiagos, tačiau natūralios jų savybės yra neišvengiamos ir turėtų būti priimamos kaip prekės individualios išvaizdos dalis.

Pateikus prašymą prekė gali būti grąžinama į bet kurią "Lauma lingerie" parduotuvę, nurodytą Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje, siunčiant ją per LP Express, Omniva siuntų savitarnos terminalus arba per kurjerį.

Pardavėjas atidžiai patikrins grąžintą prekę ir informuos Pirkėją jo elektroninio pašto adresu per protingą laikotarpį pateikdamas informaciją apie tai, ar bus vykdomas vienas iš Pirkėjo reikalavimų, nurodytų šiame punkte.Jei , įvertinus grąžintos prekės kokybės neatitikimus ir pretenzijos dėl kokybės pagrįstumą, bus priimtas sprendimas patenkinti pirkėjo reikalavimus dėl nekokybiškos prekės, už prekę sumokėta suma bus grąžinta arba prekės keitimas bus įvykdytas per 14 dienų nuo dienos, kurią Pirkėjui buvo išsiųstas elektroninis laiškas, patvirtinantis apie sumokėtos sumos grąžinimą arba prekės pakeitimą.

Jei Pirkėjas prašo grąžinti sumokėtą kainą ir toks jo prašymas pagrįstas, Pirkėjui grąžinama visa už prekę jo sumokėta suma, įskaitant ir pristatymo išlaidas, susijusias su prekės siuntimu, taip pat tokios prekės siuntimo grąžinant išlaidas. Suma grąžinama tokiu pačiu būdu, kokį Pirkėjas pasirinko pirkdamas prekę.


3.5.Apmokėjimas už grąžinimą

Pirkėjas nemokamai gali grąžinti prekes Pardavėjo parduotuvėse, nurodytose Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje . Siunčiant grąžinamas prekes jas per LP Express, Omniva siuntų savitarnos terminalus arba per kurjerį. prekių grąžinimas yra mokamas ir už grąžinamų prekių siuntimą apmoka pirkėjas.


3.6. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas. Taip pat Pirkėjas įsipareigoja atlyginti išlaidas, kurias padengti reikalauja kurjeris, kai Pirkėjas prekių nepriima su kurjeriu sutartu laiku.


3.7. Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir neatskleisti tretiesiems asmenims prisijungimo prie Paskyros duomenų. Pirkėjas yra atsakingas už jam suteiktų prisijungimo prie Paskyros duomenų išsaugojimą, taip pat už bet kuriuos veiksmus (duomenų perdavimą, pateiktus prekių užsakymus, vartotojo komentarus ar kt.), kurie Elektroninėje parduotuvėje atliekami prisijungus prie Paskyros ir dėl to kylančias pasekmes. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo prie Paskyros duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją telefono numeriu arba elektroninio pašto adresu, nurodytu skiltyje „Pagalba ir informacija“. Pirkėjui praradus ar kitaip netekus prisijungimo duomenų ir apie tai nepranešus Pardavėjui, Pardavėjas neatsako už jokius kilusius nuostolius susijusius su tokiu nepranešimu ir atsiradusius iki pranešimo apie praradimą.


3.8. Pirkėjas yra atsakingas už tai, kad Elektroninėje parduotuvėje pateikti Pirkėjo duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs. Pasikeitus Pirkėjo Elektroninėje parduotuvėje pateiktiems duomenims, jis privalo juos atnaujinti skiltyje „Mano paskyra“ arba apie tai pranešdamas telefonu arba elektroninio paštu adresu, kurie nurodyti skiltyje „Pagalba ir informacija“. Pardavėjas jokiu atveju nebus atsakingas už žalą, patirtą Pirkėjo ir (arba) trečiųjų asmenų, dėl to, kad Pirkėjas nurodė neteisingus ir (arba) neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir nepapildė duomenų jiems pasikeitus. Jei naudodamasis Elektronine parduotuve Pirkėjas pateikia trečiųjų asmenų Asmens duomenis, Pirkėjas pats yra atsakingas už tokių duomenų pateikimo ir naudojimo teisėtumą.


3.9. Kilus problemų dėl Elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės, Pirkėjas gali kreiptis elektroninio pašto adresu arba telefonu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Pagalba  ir informacija“. Taip pat Pirkėjas turi galimybę pateikti prašymą/skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštu p. [email protected], tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninio ginčų sprendimo platformoje adresu ec.europa.eur/odr/.


4. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis Elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės ir kitos Elektroninėje parduotuvėje skelbiamos sąlygos.

4.2. Jeigu Pirkėjas apmoka už prekes, tačiau su juo nepavyksta susisiekti per nurodytą terminą pagal pasirinktą pristatymo būdą, Pirkėjo užsakymas yra atšaukiamas ir grąžinamas atgal Pardavėjui, Pirkėjui padengiant visas su tokiu grąžinimu susijusias išlaidas.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, Taisyklėse numatytomis sąlygomis.

4.5. Kai dėl nenumatytų aplinkybių, susijusių su prekių tiekimu ar tuo, kad prekių nėra likę atsargų sandėlyje, Pardavėjas negali pristatyti Elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės, Pardavėjas turi teisę nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį, apie tai informuodamas Pirkėją. Tokiu atveju Pardavėjas gali Pirkėjui pasiūlyti panašią tos pačios arba aukštesnės kokybės ir vertės prekę, apie tai informuodamas Pirkėją vienu iš jo nurodytų kontaktinių duomenų. Pirkėjui atsisakius pakeisti užsakyme numatytą prekę Pardavėjo pasiūlyta preke, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas į Pirkėjo sąskaitą, iš kurios buvo atliktas apmokėjimas. Jeigu per 2 (dvi) darbo dienas nuo pasiūlymo pateikimo Pirkėjas vienu nurodytų jo kontaktų patvirtina savo sutikimą dėl prekės pakeitimo į Pardavėjo pasiūlytą prekę, Pardavėjas įsipareigoja sumokėti susidariusį kainų skirtumą. Jeigu Pardavėjas negali Pirkėjui pasiūlyti panašios tos pačios arba aukštesnės kokybės ir vertės prekės, užsakymo prekių sąrašas koreguojamas išimant prekę, kurios Pardavėjas pristatyti negali, ir sugrąžinant Pirkėjo sumokėtą šios prekės kainą ,o Pirkėjas informuojamas apie užsakymo pakeitimus ir pakeisto užsakymo tolesnį vykdymą.

4.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pašalinti bet kokią prekę iš Elektroninės parduotuvės ir pašalinti arba pakeisti bet kokią informaciją Elektroninėje svetainėje. Pardavėjas deda maksimalias pastangas, kad būtų įvykdytas kiekvieno Pirkėjo užsakymas, tačiau gali pasitaikyti išimtinių aplinkybių, kurios verčia atsisakyti užsakymo išsiuntus užsakymo patvirtinimą ir Pardavėjas pasilieka teisę tai daryti bet kuriuo metu.

4.6. Pirkėjui nusprendus atsisakyti pirkimo - pardavimo sutarties ir apie tai informavus Pardavėją Taisyklių 3 skyriuje numatyta tvarka, Pardavėjas grąžina Pirkėjo sumokėtą sumą Taisyklių 3 skyriuje numatyta tvarka.

4.7. Jeigu Pirkėjas Elektronine parduotuve naudojasi pažeisdamas šias Taisykles, bando pakenkti Elektroninės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar kitaip pažeidžia Lietuvos Respublikos teisės aktus, Pardavėjas turi teisę neįspėjęs apriboti Pirkėjo naudojimąsi Elektronine parduotuve arba panaikinti Pirkėjo Paskyrą. Bet kokiu atveju Pardavėjas nebus atsakingas už bet kokius nuostolius ar žalą, atsiradusią dėl atakos prieš informacines sistemas, viruso ar kitos programinės įrangos ar technologiškai žalingos ar kenksmingos medžiagos, kuri gali paveikti Elektronine parduotuve besinaudojančių asmenų kompiuterius, IT įrangą, duomenis ar medžiagas dėl Elektroninės parduotuvės naudojimo ar jos turinio parsiuntimo, taip pat svetainių į kurias nukreipiama.

4.8. Jeigu Elektroninėje parduotuvėje yra nuorodų į kitas svetaines ir trečiųjų šalių informaciją, minėtos nuorodos pateikiamos tik informaciniais tikslais ir Pardavėjas nekontroliuoja šių svetainių, nesvarbu koks būtų jų turinys ar informacija. Todėl Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės už bet kokius nuostolius ar žalą, kylančią dėl jų naudojimo.


5. UŽSAKYMAS

5.1. Prekės kaina, nurodyta Elektroninėje parduotuvėje užsakymo pateikimo momentu yra galutinė, ir galioja tiek Pirkėjui, tiek Pardavėjui, išskyrus akivaizdžius klaidos atvejus. Jeigu Pardavėjas nustatys, kad bet kurių Pirkėjo užsakytų prekių kaina yra neteisinga, Pardavėjas kaip įmanoma greičiau apie tai informuos Pirkėją ir Pirkėjui bus suteikta galimybė patvirtinti užsakymą su teisinga kaina arba galimybė užsakymą atšaukti. Jei Pardavėjas negalės susisiekti su Pirkėju, užsakymas bus laikomas anuliuotu ir visos Pirkėjo sumokėtos sumos bus grąžintos Pirkėjui. Kainos gali keistis bet kuriuo metu, tačiau išskyrus aukščiau nurodytas aplinkybes, kainos pokyčiai neturės įtakos užsakymams, kuriems Pardavėjas išsiuntė užsakymo patvirtinimą. Kainos Elektroninėje parduotuvėje nurodytos eurais, į kainą įtraukiant pirkimo metu galiojantį PVM. Prekės kaina padidėja pridėjus Prekės pristatymo išlaidas, kurios priklauso nuo pasirinkto pristatymo ir mokėjimo būdų.

5.2. Užsisakyti ir įsigyti prekes Elektroninėje parduotuvėje Pirkėjas gali vienu iš šių būdų:

- užsiregistruodamas Elektroninėje parduotuvėje ir sukurdamas Paskyrą, registracijos metu nurodydamas duomenis, kuriuos nurodyti yra privaloma. Prie savo Paskyros Pirkėjas gali prisijungti įvedęs registracijos metu nurodytą elektroninio pašto adresą ir Pirkėjo sugalvotą slaptažodį;

- neregistruodamas Paskyros Elektroninėje parduotuvėje. Tokiu atveju Pirkėjas privalo nurodyti savo vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą, telefono numerį, informaciją apie pristatymo adresą.

5.3. Užsakymo patvirtinimas Pirkėjui bus pateiktas Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu, pateiktu užsakymo patvirtinimo momentu.


6. KAINA IR APMOKĖJIMAS UŽ PREKES

6.1. Už prekes atsiskaitoma mokėjimo kortele (Visa, Maestro arba Mastercard) arba elektronine bankininkyste, atliekant tiesioginį pavedimą.

6.2. Pirkėjas įsipareigoja už prekes atsiskaityti nedelsdamas. Tik Pirkėjui apmokėjus už užsakymą bus formuojamas prekių užsakymas.

6.3. Gavus Pirkėjo užsakymą, bus atliekamas Pirkėjo kortelės autorizavimas tam, kad būtų įsitikinta, jog mokėjimo kortelėje yra pakankamai lėšų atlikti mokėjimo operacijai.

6.4. Paspausdamas mygtuką „Mokėti“ užsakymo tvirtinimo metu Pirkėjas patvirtina, kad mokėjimo kortelė yra jo ir jis sutinka su visa mokėjimo metu jam pateikta informacija.

6.5. Mokėjimo kortelės yra patikrinamos ir autorizuojamos mokėjimo kortelę išdavusio subjekto, tačiau, jei jis neautorizuoja mokėjimo, Pardavėjas nėra atsakingas už bet kokį vėlavimą , nepavykusį pristatymą ar nepristatymą.

6.6. Pirkėjas sutinka, kad Pardavėjas pateiks sąskaitą už įsigytas prekes elektronine forma, išsiunčiant ją paskyroje nurodytu el.paštu.

6.7 Pirkėjui apmokant užsakymą Elektroninėje parduotuvėje bankiniu pavedimu Latvijoje ar Estijoje ir vėliau grąžinus prekes, gali būti taikomi banko nustatyti papildomi mokesčiai už bankinį pavedimą. Šias su bankiniu pavedimu, atliekamu Latvijoje ar Estijoje, susijusias papildomas išlaidas apmoka Pirkėjas.


7. PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS

7.1. Pirkėjas, įsigydamas prekes Elektroninėje parduotuvėje, pasirenka prekių pristatymo būdą ir pateikia tikslų prekių pristatymo adresą.

7.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Jeigu jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

7.3. Šioje Elektroninėje parduotuvėje siūlomos prekės gali būti pristatomos Lietuvoje. Latvijoje ir Estijoje. Dėl poreikio pristatyti prekes į kitas, aukščiau nepaminėtas šalis, Pirkėjas gali susisiekti su Pardavėju skiltyje “ Pagalba ir informacija” nurodytais kontaktais ir suderinti galimybę pristatyti prekes.

7.4. Pristatymo būdai ir kaina:

- atsiimant parduotuvėse, nurodytose Elektroninės parduotuvės interneto svetainėje miestuose, pristatymas- nemokamas.

- per LP Express, Omniva siuntų savitarnos terminalus pristatymas – užsakymas mokamas,išskyrus atvejus kai užsakymo metu yra nurodoma,kad toks pristatymas yra nemokamas, arba nustatoma suma, už kurią užsakant prekes pristatoma nemokamai ir užsakymas pasiekia arba viršija numatytą užsakomų prekių kainą.

-pristatymas kurjerio pagalba - mokamas , išskyrus atvejus kai užsakymo metu yra nurodoma,kad toks pristatymas yra nemokamas, arba nustatoma suma, už kurią užsakant prekes pristatoma nemokamai ir užsakymas pasiekia arba viršija numatytą užsakomų prekių kainą.


Tiksli prekių pristatymo mokesčio suma Pirkėjui nurodoma Elektroninėje parduotuvėje, prieš patvirtinant užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokesčio dydis nebus keičiamas.

7.5. Prekių pristatymo terminai pateikiami prekių aprašymuose. Jie preliminarūs ir gali būti keičiami.

7.6. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

7.7. Gavęs prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė) bei pasirašyti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad perduota siunta yra tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, įplėšta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente, kai prekes pristato kurjeris - surašyti pakuotės pažeidimų aktą, bei apie tai informuoti Pardavėją. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę. Pirkėjai, siuntas atsiėmę siuntų savitarnos terminaluose ir pastebėję neatitikimus, apie tai privalo nedelsiant informuoti Pardavėją ir vykdyti tolimesnius pagrįstus su galimo prekių būklės pažeidimo patvirtinimu susijusius Pardavėjo reikalavimus.

7.8. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos Elektroninėje parduotuvėje, prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad Elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kitos savybės gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ar telefono ekrano individualių ypatybių.


8. ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

Pirkėjo pateikti asmens duomenys tvarkomi Privatumo politikoje nurodyta tvarka ir sąlygomis.


9. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

9.1. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti ir papildyti šias Taisykles ir kitus, su šiomis Taisyklėmis susijusius, dokumentus. Taisyklių papildymai ar pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, apie tai paskelbiant Elektroninėje parduotuvėje. Jeigu Pirkėjas nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, daliniais papildymais, pakeitimais, Pirkėjas turi teisę jų atsisakyti, su sąlyga, kad Pirkėjas praranda teisę naudotis Elektroninės parduotuvės paslaugomis. Perkant Elektroninėje parduotuvėje, taikomos taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.

9.5. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir šalių valios nepriklausančių aplinkybių, kurios numatytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 patvirtintose Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėse ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

9.2. Visos autorinės teisės ir kitos intelektinės nuosavybės teisės į Elektroninės parduotuvės tekstinį ar grafinį turinį priklauso Pardavėjui arba trečiajam turinį teikiančiam asmeniui. Draudžiama be raštiško Pardavėjo sutikimo naudoti ar platinti Elektroninės parduotuvės turinį.

9.3. Pardavėjas neprisiima jokios rizikos ir yra besąlygiškai atleidžiamas nuo atsakomybės, jeigu Pirkėjas išsamiai nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.

9.4. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

9.6. Šia Elektronine parduotuve besinaudojantys asmenys sutinka, kad didžioji dalis bendravimo su Pardavėju vyks elektroniniu būdu. Pardavėjas su Pirkėju susisieks elektroniniu paštu arba pateiks informaciją pranešdamas ją Elektroninėje parduotuvėje. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia elektroniniu paštu arba pateikia susisiekdamas telefono numeriu, nurodytais Elektroninės parduotuvės skiltyje „Pagalba ir informacija“.