DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Jei nerandate atsakymo į reikiamą klausimą, rašykite ir klauskite el.adresu
[email protected]

 

APSIPIRKIMAS

 

Ar būtina užsiregistruoti norint apsipirkti elza.lt?
www.elza.lt apsipirkti gali tiek užsiregistravę, tiek svečio statusą pasirinkę klientai. Registracija supaprastina ir pagreitina apsipirkimą: suteikia galimybę matyti visus atliktus užsakymus, lengvai ir patogiai atlikti grąžinimą bei, išsaugojus mokėjimų kortelės ir pristatymo adresą, itin greitai atlikti kitą pirkimą. Taip pat registruoti pirkėjai gauna specialių pasiūlymų pirkiniams, pirmieji sužino apie išpardavimus ar naujas kolekcijas bei gali sekti visa savo apsipirkimų istoriją.


Kas yra pirkinių krepšelis?
Pirkinių krepšelis - tai visos kliento pasirinktos prekės vienoje vietoje. Susidėjus patinkančias ir norimas įsigyti prekes į pirkinių krepšelį, galima keisti jų kiekį, ištrinti ar pridėti kitas prekes. Surinkus pirkinių krepšelį apsipirkti iš karto nebūtina, tačiau negarantuojame, jog pasirinktos prekės neįsigis kitas pirkėjas. Prekių krepšelis nėra rezervacijos priemonė ir, kol neapmokėtas, negarantuoja prekės įsigyjimo.


Kas yra “mėgstamiausios” prekės?
Mėgstamiausios prekės, tai prekės, kurias galima susidėti į vieną vietą, kaip labiausiai patikusias.Tokiu būdu, iš naujo prisijungus prie www.elza.lt, patikusių prekių nereikės ieškoti iš naujo.Į mėgstamiausių prekių sąrašą prekes galima įtraukti spustelėjus prekės kampe esančią širdelės ikoną. Apsisprendus dėl prekės įsigyjimo, ją reikia perkelti į pirkinių krepšelį ir užbaigti įprastą užsakymą. Mėgstamiausių prekių kategorija nėra rezervacijos priemonė, todėl negarantuojame, jog mėgstamiausią prekę galėsite įsigyti bet kuriuo metu.


Kaip sužinosiu apie užsakymo būseną?
Po sėkmingo užsakymo, pirkėjas gaus tai patvirtinantį el.laišką su užsakymo detalėmis.Jeigu užsakymo įvykdyti nepavyks, klientas gaus el.laišką su informacija, kodėl užsakymas negali būti įvykdytas. Po patvirtinimo, galimybės užsakymą atšaukti nebebus, nes prekės bus renkamos ir  ruošiamos išsiuntimui.


Kaip sužinoti apie naujausias kolekcijas, nuolaidas, išpardavimą ir gauti specialius pasiūlymus?
Visą naujausią ir svarbiausią informaciją siunčiame klientams, kurie užsiprenumeruoja mūsų naujienlaiškį, todėl patariame užsiprenumeruoti naujienlaiškius.


Ar prekių kainos www.elza.lt skiriasi nuo kainų “Lauma lingerie” parduotuvėse Lietuvoje?
Tų pačių prekių kainos elza.lt el.parduotuvėje yra tokios pat kaip ir fizinėse „Lauma lingerie“ parduotuvėse.Kaina skirtis gali tik tada, jei kažkurioje iš parduotuvių yra taikoma speciali, tik tai parduotuvei skirta nuolaida arba tada, kai el.parduotuvės pirkėjas gauna specialų pasiūlymą (gimtadienio dovaną, vienakartinę prisijungimo nuolaidą ar kt.).


Kaip galiu sekti savo siuntą?

Kai užsakymas yra perduotas partneriams, klientas apie tai yra informuojamas el. Paštu kuriame  nurodomas siuntos kodas, kurio pagalba galima sekti siuntą.


Ką daryti, jei mano įsigytos prekės kaina buvo sumažinta?
Atlikus užsakymą, kaina nebekoreguojama.

 


ATSISKAITYMAS

 

KAIP GALIU ATSISKAITYTI UŽ PREKES?
Atsiskaityti už prekes galima MAESTRO, VISA, MASTERCARD debetinėmis, kreditinėmis kortelėmis arba per elektroninę bankininkystę.


Kaip sužinoti, kad mano apmokėjimas pavyko?
Sėkmingai atlikus mokėjimą, į savo nurodytą el.paštą gausite patvirtinantį laišką "Užsakymo patvirtinimas".


Ar apsipirkus www.elza.lt galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą?
Taip. Tereikia „Apmokėjimo“ dalyje pasirinkti „Bus reikalinga PVM sąskaita-faktūra“ ir suvesti reikiamus laukus. Atlikus užsakymą PVM sąskaita-faktūra bus atsiųsta nurodytu el. pašto adresu.

 


PRISTATYMAS

 

Kokie užsakytų prekių pristatymo būdai?

Pirkdami el.parduotuvėje elza.lt galite rinktis šiuos pristatymo būdus:

Šalis: Lietuva 

prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas.

Pristatymas į pasirinktą “Lauma lingerie” parduotuvę NEMOKAMAS.

Pristatymas į Omniva arba DPD Pickup paštomatus. Užsakymams nuo 29,95 EUR pristatymas NEMOKAMAS. Kitais atvejais - 1,99 EUR. Apie tai, kad siunta pasiekė paštomatą, Klientas gauna SMS pranešimą, kurioje nurodomas paštomato durelių kodas, paštomato adresas ir saugojimo terminas. Paštomatai veikia 24 valandas ir dažniausiai yra šalia pagrindinių prekybos centrų įėjimų.

Pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per DPD kurjerį. Užsakymams nuo 29,95 EUR pristatymas NEMOKAMAS. Kitais atvejais – 3,50 EUR* Kurjeris susisieks su Jumis telefonu ir suderins tinkamą pristatymo laiką.

* Pristatymas į Kuršių Neriją naudojantis kurjerio paslaugomis - 19,00 EUR, į siuntų paštomatus užsakymams nuo 29,95 EUR - NEMOKAMAI, kitais atvejais - 1,99 EUR. 


Šalis: Latvija

Omniva paštomatas: kaina 4,99 EUR.

Pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per kurjerį: 7,99 EUR.

Užsakymams nuo 29,95 EUR pristatymas NEMOKAMAS.

Pristatymas per 1-5 darbo dienas

 

Šalis: Estija

Omniva paštomatas: kaina 4,99 EUR.

Pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per kurjerį: 9,99 EUR.

Užsakymams nuo 29,95 EUR pristatymas NEMOKAMAS.

Pristatymas per 1-5 darbo dienas.

 

Šalis: Europos Sąjunga

Pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per kurjerį: 12,99 EUR.

Užsakymams nuo 70 EUR pristatymas NEMOKAMAS.

Pristatymas per 1-5 darbo dienas.

 

Šalis: Norvegija, Šveicarija, Kanada, JAV

Pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per kurjerį: 22,99 EUR.

Užsakymams nuo 100 EUR pristatymas NEMOKAMAS.

Pristatymas per 5-14 darbo dienas.

 

SVARBU! Atkreipiame dėmesį, kad pristatymo laikas išpardavimų, akcijų metu gali užtrukti ilgiau nei įprasta.

 Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas po patvirtinimo apie užsakymo priėmimą bei prekių išsiuntimą.

 

Kiek laiko mano siunta bus saugoma fizinėje parduotuvėje/terminale?
Užsakymai parduotuvėse yra saugomi 4 dienas nuo siuntos pristatymo, tačiau, jeigu matote, kad nespėsite atsiimti užsakymo, prašome, susisiekite el. paštu [email protected] ir siuntos saugojimo laikotarpis bus pratęstas.

Paštomatuose siuntos yra saugomos:

DPD – 3 dienas;
OMNIVA – 7 dienas;

 

Ką daryti, jei kurjerio pristatymo metu nebuvau nurodytu adresu?
Jei, atvykus kurjeriui, negalite atsiimti užsakymo, galite sutarti su kurjeriu dėl pristatymo kitą dieną. Jeigu to padaryti nepavyksta, informuokite mus el.paštu [email protected] ir mes susisieksime su partneriais.


Ar galiu pakeisti pristatymo datą?
Deja, bet pristatymo datos keisti galimybės nėra.


Ar galiu prekes gauti greičiau?
Siuntų pristatymo terminas yra nuo 1 iki 3 darbo dienų. Numatyta pristatymo diena yra maksimali, todėl visada išlieka galimybė siuntą gauti anksčiau, tačiau to prižadėti ir garantuoti negalime.


Mano užsakymo būsena yra “vykdomas”, kada išsiųsite mano užsakymą?
Siuntų pristatymo terminas yra nuo 1 iki 3 darbo dienų, užsakymas perduodamas partneriams dažniausiai yra sekančią darbo dieną, nuo užsakymo atlikimo. Kai užsakymas yra perduodamas partneriams klientas apie tai yra informuojamas el. paštu.


Kuriose parduotuvėse galima atsiimti užsakymą?

 

Parduotuvės

KAUNAS

LAUMA lingerie, PC AKROPOLIS
Karaliaus Mindaugo pr. 49, tel. nr. +370 616 10100
DARBO LAIKAS
I-VII 10:00 - 21:00

LAUMA lingerie, Parduotuvė TRIO
Laisvės al.45, tel. nr. +370 616 10100
DARBO LAIKAS
I-V 10:00 - 18:00 VI 10:00-16:00

 

KLAIPĖDA

LAUMA lingerie, PC MOLAS
Taikos pr.139, tel. nr. +370 616 10100
DARBO LAIKAS
I-VII 10:00 - 20:00

 

ŠIAULIAI

LAUMA lingerie, PC SAULĖS MIESTAS
Tilžės g.109, tel. nr. +370 616 10100
DARBO LAIKAS
I-VI 10:00 - 21:00 VII 10:00-20:00

 

MAŽEIKIAI

LAUMA lingerie, PC EIFELIS
Žemaitijos g.72, tel. nr. +370 616 10100
DARBO LAIKAS
I-VI 10:00 - 19:00 VII 10:00-16:00

 

 

GRĄŽINIMAS

 

Ar galiu grąžinti netikusią prekę?
Nedėvėtas, netikusias ar brokuotas prekes, užsakytas iš elza.lt, grąžinti galima per 30 dienų nuo gavimo dienos. Prekių etiketės ar pakuotės neturi būti nuimtos ar kitaip pažeistos (tai netaikoma brokuotoms prekėms). Galima grąžinti maudymosi kostiumėlius, kurių apsauginiai įklotai nėra pašalinti ar pažeisti.


Kaip vyksta grąžinimas?
Grąžinti netikusias prekes galima šiais būdais:

1. Į parduotuvę* (parduotuvių adresai nurodyti žemiau teksto).Tai pats paprasčiausias būdas, nes nereikia nieko pildyti ar siųsti, tiesiog atnešti prekes į parduotuvę ir parodyti užsakymą bei jo datą patvirtinantį dokumentą.Jei už prekes mokėjote užsakymo pristatymo metu, Jūsų nurodytu el.paštu gausite laišką su nuoroda į prekių grąžinimo formą, kurioje galėsite įvesti banko sąskaitą, į kurią bus grąžinti pinigai už prekes. Visais kitais atvejais pinigai bus grąžinti į užsakymo patvirtinimo metu nurodytą banko sąskaitą.Šis grąžinimo būdas yra nemokamas.

2. Per kurjerį. Supakuokite grąžinamas prekes į dėžutę. Įdėmiai patikrinkite, kad prekės būtų su visomis nepažeistomis etiketėmis ir nedėvėtos (išskyrus grąžinamas nekokybiškas prekes). Nurodykite tikslų mūsų ( gavėjas) ir Jūsų ( siuntėjas) adresus ir, išsikvietę Jums priimtiną kurjerį, išsiųskite mums.

Už grąžinimą kurjerio pagalba pinigai už grąžinimo paslaugas nekompensuojami, išskyrus, jei užsakymo metu buvo nurodyta kitaip arba jei grąžinamos nekokybiškos prekės.

Gavę grąžinamas prekes, išsiųsime Jums tai patvirtinantį laišką el.paštu, kuriame nurodysime ar prekės atitinka grąžinamos prekės reikalavimus.Priėmus grąžinamas prekes, pinigai bus grąžinti į Pirkėjo banko sąskaitą ar banko kortelę, nurodytą mokėjimo metu per 5 darbo dienas.

3.Per paštomatą. Išsirinkite Jums priimtiną paštomatą.Supakuokite grąžinamas prekes į dėžutę. Įdėmiai patikrinkite, kad prekės būtų su visomis nepažeistomis etiketėmis ir nedėvėtos (neglioja grąžinamoms nekokybiškoms prekėms).Naudodamiesi pasirinkto paštomato instrukcijomis, nurodykite tikslų mūsų (gavėjas) ir Jūsų (siuntėjas) adresus ir  išsiųskite mums. 

Gavę grąžinamas prekes, išsiųsime Jums tai patvirtinantį laišką el.paštu, kuriame nurodysime ar prekės atitinka grąžinamos prekės reikalavimus. Priėmus grąžinamas prekes, pinigai bus grąžinti į Pirkėjo banko sąskaitą ar banko kortelę, nurodytą mokėjimo metu, per 5 darbo dienas.

 

Nemokamai prekes galite grąžinti į šias UAB “Lauma lingerie” prekyba parduotuves:

KAUNAS

LAUMA lingerie, PC AKROPOLIS
Karaliaus Mindaugo pr. 49, tel. nr. +370 616 10100
DARBO LAIKAS
I-VII 10:00 - 21:00

LAUMA lingerie, Parduotuvė TRIO
Laisvės al.45, tel. nr. +370 616 10100
DARBO LAIKAS
I-V 10:00 - 18:00 VI 10:00-16:00

KLAIPĖDA

LAUMA lingerie, PC MOLAS
Taikos pr.139, tel. nr. +370 616 10100
DARBO LAIKAS
I-VII 10:00 - 20:00

ŠIAULIAI

LAUMA lingerie, PC SAULĖS MIESTAS
Tilžės g.109, tel. nr. +370 616 10100
DARBO LAIKAS
I-VI 10:00 - 21:00 VII 10:00-20:00

MAŽEIKIAI

LAUMA lingerie, PC EIFELIS
Žemaitijos g.72, tel. nr. +370 616 10100
DARBO LAIKAS
I-VI 10:00 - 19:00 VII 10:00-16:00

Už dovanų pakavimą, jei toks buvo užsakytas, pinigai negrąžinami.


Prekių keitimas www.elza.lt negalimas. Norėdami pakeisti prekę, ją grąžinkite ir užsisakykite naują.

Netinkamą, nedėvėtą ir nepažeistą prekę į kitą prekę galima pakeisti fizinėse “Lauma lingerie” parduotuvėse Lietuvoje – parduotuvių sąrašas čia.


Kiek kainuoja grąžinimas?
Grąžinimas į fizines “Lauma lingerie” parduotuves (parduotuvių sąrašas čia) yra nemokamas, o į elza.lt el.parduotuvę prekių grąžinimas kainuoja pagal Jūsų pasirinktų kurjerių įkainius.


Ar už pristatymą lėšos bus gražintos?

Lėšos už pristatymą nėra grąžinamos, tačiau klientas visada gali pasirinkti nemokamą pristatymą į parduotuvę.


Kada man bus grąžinti pinigai už netikusias prekes?

Pinigai paprastai grąžinami per 5 darbo dienas, nuo grąžinimo patvirtinimo, tuo pačiu mokėjimo būdu, kuris buvo naudotas pirkimo metu. Atlikus grąžinimą klientas gaus tai patvirtinantį elektroninį laišką. Teisės aktai numato galimybę pinigus grąžinti per 14 dienų nuo informacijos apie sutarties atsisakymą pateikimo dienos.

 

Ar galiu pasikeisti netikusią prekę?

Apgailestaujame, tačiau prekių keitimo galimybės elza.lt el. parduotuvėje nėra. Šiuo atveju, reikia atlikti grąžinimą ir norimas prekes užsisakyti iš naujo.


Kokiu adresu galiu grąžinti prekes?

Užpildžius grąžinimo formą, bus nurodyta kokiu adresu grąžinti netikusias prekes.


Ar galiu grąžinti daugiau nei vieną užsakymą toje pačioje pakuotėje?

Siūlome užsakymų grąžinimų nemaišyti, tačiau jei į vieną dėžę įdėjote kelių užsakymų prekes, prašome mus informuoti el.paštu: [email protected].


Ką daryti jei neteisingai užpildžiau grąžinimo formą?
Jeigu neteisingai užpildėte grąžinimo formą, prašome mus informuoti el. paštu [email protected], mes atšauksime grąžinimo formą, kad ją galėtumėte užpildyti iš naujo.

 

Kaip galiu sužinoti ar gavote mano grąžinamas prekes?

Siuntos kelią galite sekti su siuntos koduku, kuriuo grąžinote prekes. Kai grąžinimas bus patvirtintas, klientas apie tai bus informuotas el.laišku.


Ką daryti, jei negavau pinigų už grąžintas prekes?

Lėšos banko sąskaitą pasiekia ne vėliau nei per 5d.d. nuo grąžinimo patvirtinimo. Pirmiausia, visada prašome pasitikrinti banko sąskaitą ir įsitikinti, kad lėšos tikrai jos nepasiekė. Jeigu lėšos nepasiekė banko sąskaitos, prašome kreiptis el. paštu [email protected].

 

PRODUKTAS

 

Jei šiuo metu prekė išparduota, ar yra tikimybė, kad prekė bus papildomai gauta į parduotuvę?

Jeigu prekė išparduota, pirkėjas turi galimybę išsiųsti mums užklausą apie reikalingą prekę el.paštu [email protected].


Kur galiu rasti prekės numerį?
Prekės numeris yra nurodytas prie prekės pavadinimo ir papildomos informacijos apie prekę.


Kur galiu rasti dydžių lentelę?
Dydžių lentelę galima rasti virš laukelio dydžiui pasirinkti 

 

KAIP IŠSIRINKTI TINKAMĄ DYDĮ?

 

Kap išsirinkti tinkamą dydį?
Tam, kad išsirinktumėte tinkamą dydį, rekomenduojame pasinaudoti mūsų parduotuvės elza.lt skiltimi Dydžių nustatymas “. Ją rasite elza.lt Fitting room. Norime pabrėžti, kad ši skiltis yra rekomendacinio pobūdžio, todėl visada siūlome rinktis dydžius, kuriuos nešiojate įprastai.

 

PASKYRA

 

Kaip ištrinti savo elza paskyrą?

Norint ištrinti vartotojo paskyrą Jums reikia prisijungus prie savo profilio nueiti į "Mano paskyra" ir paspausti mygtuką "ištrinti paskyrą". Paskyros pašalinimas gali užtrukti iki 3 d.d.


UŽSAKYMAS

 

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Deja, tačiau užbaigus ir apmokėjus užsakymą, jo atšaukti nebegalime. Atsiprašome už nepatogumus.


Ar galiu pakeisti savo užsakymą? (Dydis, spalva, adresas, pristatymo būdas)

Jeigu užsakymas dar nėra paruoštas išsiųsti, tokiu atveju, jį koreguoti dar galime. Dėl užsakymo keitimo, visada prašome, su mumis susisiekti kuo įmanoma greičiau.


Mano užsakyme trūksta užsakytos prekės/-ių, ką daryti?

Jeigu gavus užsakymą pasigedote prekių, prašome, nedelsiant informuokite mus el. paštu [email protected].

 

Gavau brokuotą prekę, ką daryti?

Jeigu pastebėjote, kad gauta prekė yra su defektu, prašome, informuokite mus el. paštu ir atsiųskite broko nuotrauką [email protected].


Gavau ne tą prekę/-es, kurią užsakiau, ką daryti?

Jeigu gavote ne tą/tas prekes, kurias užsisakėte, prašome nedelsiant informuoti mus el. paštu [email protected].